Duif

november 18, 2009

De meest gebruikte zoekterm waarmee mensen op mijn blog komen is: duif. Of ezel. Een van de twee. En dat zal er nu niet beter op worden natuurlijk. Ik had nooit verwacht dat er zoveel mensen geïnteresseerd zouden zijn in duiven. Of ezels. Waar zouden die mensen dan naar op zoek zijn hè? Feestje doet het ook altijd goed. Maar dat snap ik nog wel. Iedereen is tenslotte op zoek naar een feestje. Ik kan er ook wel weer een gebruiken. Ik heb er morgen ook weer een. Een trouwfeestje. Leuk natuurlijk. Maar ik denk alleen maar: nee! Dat kan niet! Geen tijd voor! Ik moet XML-en morgen hoor! U ziet het: de nieuwe functie is al helemaal gewend. *spontaan zenuwtrekje*. Ik raaskal hè? Ja. Ik raaskal. En het is niet eens goed raaskal. Kaalras. Juist ja. Excuses. Ik ga mij nu even terugtrekken en mijn wonden likken. Wellicht dat morgen mijn hoofd wat minder overstroomt en er weer wat ruimte (en tijd) voor een minder slecht excuus van een logje is.

9 Reacties to “Duif”

  1. Susy said

    Bij mij prijken de tieten van Wilma Nanninga bovenaan.
    Hm. Leuk woordgebruik.
    En ‘baby vallen hoofd’ is ook een hit.
    Net als ‘fucktube’.
    Wat de laatste tijd erg in is, is ‘boekverslag Sarah’ en vandaag zag ik ‘knijpballen’ voorbijkomen.

    Dus ‘duif’ is zo erg nog niet,
    ezel.

  2. Krien said

    En Quirkie heeft wederom bewezen……… het gaat nergens over, maar toch zijn de lezers weer tevreden gesteld! En jij dacht dat je niet wist waar je over moest schrijven?!
    We krijgen natuurlijk morgen wel een leuk trouwfeestjeblogje, of niet?!

  3. creatiefmetquirk said

    Mens, wat schrijf jij dan ook voor ranzige dingen??
    Mijn spannendste term van de dag is ehm, oranje? Of toch vliegtuig..

  4. creatiefmetquirk said

    @ Krien: misschien ben jij gewoon heel snel tevreden. 😉
    En hállo, ik ga natuurlijk niet over élke bruiloft schrijven hè? Er moet wel een beetje variatie te vinden zijn hier. *bedenkt zich net dat de laatste twee posts gingen over ik-weet-niet-wat-ik-moet-schrijven en houdt snel haar mond*

  5. Nicoleke said

    ‘witte panty blacklight’ staat bij mij bovenaan.
    Niet eens iets met eten dus…
    Hah!

  6. rudy kaals said

    “Ruud Kaals” beetje fout gespeld, maar best gezond eigenlijk..

    ..nou okay, omdat iedereen hier rare dingen post een greep uit de top tien: ochtenderectie, jongenspiemel, stinkkut, wulpse vrouwen en het blindenrestaurant. Een vreemde combi, me dunkt.

  7. Yvon said

    @rudy kaals: getverdemme, een blindenrestaurant.

  8. creatiefmetquirk said

    @ Yvon: mijn statcounter doet dat niet, dat wil ik ook!
    @ Nicoleke: bij ‘witte panty blacklight’ denk ik eigenlijk ook automatisch aan jou, heel gek..
    @ Rudy: en ik maar denken dat jij zo poëtisch schrijft..
    @ Yvon: ja bah hè? Wie wil er nou een blinde eten?

Geef een reactie

