Binnen

november 21, 2009

Wat is het toch fijn als de mensen om je heen met je meedenken. Sinds ik deze post schreef word ik met enige regelmaat bestookt met berichten over Them Crooked Vultures. Zo stuurde hij me al een link naar een downloadsite waar ik de langverwachte plaat kon vinden nog voor ie uitgebracht was. Mijn vader vertelde me over de set die gisteren op de BBC werd uitgezonden en die door hem voor mij op een dvdtje wordt gezet. En van mijn ex-collegaatje kreeg ik een smsje: de plaat is uit!! Maar zoals zij ook al verwachtte, wist ik dat natuurlijk al. Dus aan alle lieve vrienden die me zo goed op de hoogte hebben gehouden: hij is binnen hoor, ik heb hem!! Deze heren gaan mij de winter doorhelpen. Rock ’n Roll!!

2 Reacties to “Binnen”

  1. Bertha said

    Ja, hij is een lieverd.
    Een bijzondere jongeman.
    En intelligent ook.

    Echt een wereldwonder.

  2. creatiefmetquirk said

    Nou, Bertha
    Ik verwonder me ook vaak over hem.
    En bijzonder zou ik hem ook willen noemen.

    Of apart.

Geef een reactie

