Offline/onlife

november 23, 2009

Quirk gaat u tijdelijk even verlaten. Even off the air. Of beter gezegd: the cable. Ze moet namelijk even prioriteiten stellen. En die liggen even niet op het web. Even dan. Dat kost haar best veel moeite. Ze zit nu zelfs vol twijfels achter haar beeldscherm. Haar hand als door anti-zwaartekracht weggedrukt van de ‘publiceer’-knop. Is dit nu echt nodig? Maar ik kan toch gewoon… Quirk lijdt namelijk aan een ziekte.

Een ziekte die door haar briljant benoemd is als neurologgen. De neurotische aandrang elke dag te loggen. Of er nu iets te zeggen valt of niet (en meestal is dat niet). Dus dit experiment wordt voor haar best een uitdaging. Maar het gaat haar er niet om de ziekte te lijf te gaan. Daar wil ze namelijk helemaal niet van genezen. Waar ze wel van wil genezen is de stapel achterstallig werk die ze maar niet weggewerkt lijkt te krijgen. Dus vrees niet, lieve lezertjes. Quirk verlaat u niet omdat ze leukere dingen te doen heeft.ย Behalve morgen dan, want dan gaat ze naar Snoop Dogg.ย Ze verlaat u slechts omdat haar plicht roept. En ze enorm uitkijkt naar weer eens een avondje vrij zijn zonder schuldgevoel over dingen die ze eigenlijk nog zou moeten doen.

Als de plicht gedaan is zal zij spoedig wederkeren. Om u opnieuw te vervelen met onzinnige gedachtengangen, kasteelromannetjesfictie, muziekgewauwel en kleine observaties. Misschien over een maand, misschien over een morgen.

In de tussentijd: vergeet haar niet.

19 Reacties to “Offline/onlife”

  1. Marianne said

    ‘k zal je wel missen, maar ’t is voor een goed doel, zullen we maar zeggen…tot dan dan Quirkje.

  2. Krien said

    **Krien huilt tranen met tuiten**

    Werkze lieve Quirkie…. tot snel! (typt zij terwijl zij een dramatische zucht slaakt)

  3. Nicoleke said

    Haha, we hebben het allemaal wel eens..
    Veel plezier met Snoop to the Die Oo Dobbel Djie en tot snel!

  4. Maz said

    Goed zo. Laat het los en relax. En dan: werk ze. Tot binnenkort hoop ik toch weer wel als je weer tijd hebt om te schrijven!

  5. Susy said

    Oh man, ik lees dit nu pas!
    Heeeeel goed van je, Quirkie!
    Heel goed!
    Overmorgen dus weer een logje, I assume?

  6. rudy kaals said

    Niets mis mee. Arbeit macht immers vrij. Tot gauw dan maar!

  7. Impa said

    Wel terugkomen, he?
    *verblijft in blijde verwachting*

  8. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: joh, ik zie je zaterdag toch? Je hoeft me maar even te missen dus. ๐Ÿ˜‰
    @ Krien: ja, ik wist wel dat jij het er het zwaarst mee zou hebben. Sorry.. Ik ben vast heel snel terug!
    @ Nicoleke: dank je, was erg cool! Erg kort ook, maar toch een geweldige avond. En zeker tot snel!
    @ Maz: ja, ik zen. O nee, ik ren. Ach, bijna hetzelfde. I’ll be back, zoals de Governator altijd zegt.
    @ Susy: ja verdomme. En ik maar denken dat jij mijn grootste fan was. Weer een illusie naar de klote. Overmorgen. Ja. O, da’s al morgen intussen, whoei!
    @ Rudy: tot over een maandje, gij met-foute-citaten-smijtende-nachbar.
    @ Impa: ben je in verwachting?? Gefeliciteerd! O. Ik ben trouwens jaloers op je staat als Groningse. Ik zie alleen maar goede concerten voorbij komen in de Vera!

  9. maarten said

    Blijf je wel twitteren in de tussentijd?

  10. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: ja juf..
    @ maarten: ja wat dat dacht jij? Ik kan toch niet helemaal cold turkey gaan? *rilling*

  11. Brit said

    Quirk… ik verveel me hier op mijn werk!!!! Ik kan hier al niet hyven, niet twitteren, niet mijn mail lezen… jij was mijn enige afleiding (naast nu.nl, en er is maar zoveel nieuws dat ik aan kan op een dag hoor!!). Maar no pressure hoor!!

  12. creatiefmetquirk said

    @ Brit: ik zag al dat jij regelmatig vanaf je werk kijkt ja, haha. Moet jij niet gewoon werken op je werk?? O. Ik dus ook..

  13. Impa said

    @Quirk: Neejjjjj, die blijde verwachting dat was in het kader van ‘ vol verwachting klopt ons hart.’
    Joh.

  14. creatiefmetquirk said

    @ Impa: hahaha, joh. ๐Ÿ˜‰

  15. BassO said

    Helemaal niks is ook niet veel. Je mag best soms bij mij een post er tussen sneaken, hoor ๐Ÿ˜‰

  16. creatiefmetquirk said

    @ BassO: breng me nou niet in verleiding! ๐Ÿ˜‰

  17. Iben said

    Heel goed. Zouden meer mensen moeten doen.

  18. creatiefmetquirk said

    Ja. En om je punt te onderstrepen heb ik meteen maar een nieuw logje geplaatst. ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

