T’is wel een feestje!

december 1, 2009

Tussen al dat niet-loggen door zou ik bijna zomaar een feestje vergeten! Nee, het is niet mijn logjaardag. Maar onlangs tikte mijn bezoekers-metertje voorbij de 50.000. Nou is dat voor jullie echte loggers maar peanuts natuurlijk en halen jullie dat elke week. Maar voor een doodgewone Quirkie is het reden voor een feestje. Want daar had Quirkie niet op gerekend toen ze half januari met dit stukje webvervuiling begon. Dat 50.000 mensen haar gewauwel zouden komen lezen.

Haha! Suckers!

22 Reacties to “T’is wel een feestje!”

  1. maarten said

    Kijk, ga je al die 50.000 trakteren op een gebakje?

  2. creatiefmetquirk said

    Uhm, misschien ieder één chocoladepepernoot?

  3. maarten said

    Dan heb je nog een vrachtwagen nodig 🙂

  4. creatiefmetquirk said

    Hmm. Misschien moet ik ‘Hart in aktie’ even bellen. 😉

  5. Brit said

    Trouwe fans van het eerste uur dan????

  6. Susy said

    Ja, over dat niet-loggen hè.
    Wanneer begon dat ook alweer?

  7. Vinnie said

    Gefeliciteerd met je logjaardag!!

  8. creatiefmetquirk said

    @ Brit: die komen binnenkort maar bij me langs. 😉
    @ Nicoleke: *buiging*
    @ Susy: ik heb wel VIER dagen mijn mond gehouden Susy, VIER dagen! En toen nog een keer EEN. Een en al niet-loggen hier.
    @ Vinnie: dank je, maar lees regel 2 nog even, wil je? 😉

  9. Marianne said

    Hey…..ik was je eerste én ben je allerallerállertrouwste fan….dus wanneer langskomen dan maar….?….hahaha…bubbels bij?

  10. m said

    you go girrrlll!!!!

  11. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: wanneer je maar wil! Haal ik prosecco bij de traiteur. Hmmmmm.
    @ Impa: hoera!
    @ Oase: dankdank!
    @ m: WE ge girl! 🙂

  12. Susy said

    moet ik trouwens nog zeggen dat die apostrophe vóór de T moet?

    Nee hè.
    Nee.

    Dan laat maar.

  13. creatiefmetquirk said

    @ Susy: nee, dat hoeft niet. Maar die fout maakte ik vorige keer al, dus ik wilde nu in stijl blijven.

  14. Susy said

    Waterdicht argument….

  15. pepperfly said

    Hiep hiep! (niet origineel, maar RECHT uit het hart!)

  16. huisgenootje said

    gefeliciflapstaart!!
    Fijn toch, dat dit soort nieuwtjes je dag kunnen maken!

  17. creatiefmetquirk said

    @ Susy: nou… hij lekt wel ’n beetje hoor. (Zie je, ik kan het wel)
    @ Pepperfly: dan maakt originaliteit niet uit natuurlijk! Dank!
    @ huisgenootje: thanx hon!

  18. Maz said

    Gefeliciteerd! Jemig 50.000. Das best veel. Dat haal ik volgens mij nooit. Respect.

  19. creatiefmetquirk said

    @ Maz: dank je! Jawel joh, haal jij ook makkelijk. Wacht, ik klik nog wel even een paar keer op je. 😉

Geef een reactie

