Gezusterlijk

december 8, 2009

Er gebeurt weinig hier de laatste tijd hè? Ja. Blijft nog even zo. Maar om u toch nog van een beetje leesplezier te voorzien verwijs ik u graag door naar mijn geliefde zuster. Die is namelijk onlangs haar eigen blog begonnen. Jaja, we lijken NuitBlanche wel. Maar dan op twee verschillende sites. En ehm, van een iets ander niveau. Eigenlijk mag ik van Zus geen reclame voor haar maken. Maar bloggen is nu eenmaal leuker als je ook gelezen wordt en daar moet ze dan maar aan wennen. Dus: verveelt u zich hier? Dan vindt u hier een mooi alternatief!

Yep. Daar gaan al mijn lezers..

13 Reacties to “Gezusterlijk”

  1. maarten said

    En ik zie meteen twee stukjes waarin kinderen figureren… waarom is dat hier nooit het geval?

  2. creatiefmetquirk said

    Uhm, omdat ik geen kinderen heb? En wil? Just a thought.

  3. Nicoleke said

    Heppie t nog steeds druk?
    Jammer.

  4. maarten said

    Maar dan zou je er toch nog steeds over kunnen schrijven? Gewoon in het hypothetische geval dat je wel kinderen had of wilde? Lijkt me vast een mooi thema bij een avond zonder inspiratie.

  5. creatiefmetquirk said

    @ Nicoleke: Yep. En vind ik ook erg jammer. *is er helemaal klaar mee*
    @ maarten: nee. Ik blijf graag verre van kinderen. Zelfs hypothetisch. (@familie danwel vrienden met kinderen: maar ik hou wel van die van jou hoor!)

  6. Brit said

    Oh, nee, ik was hier geestelijk nog niet klaar voor hoor!! Maar goed, toch bedankt voor het spammen. En ik vrees dat de volgende blog ook weer over kinderen gaat.. Mensen, ik heb ook gewoon een baan hoor, en ik lees de krant en zo. Dat jullie niet denken dat ik maar aan één ding kan denken..

  7. creatiefmetquirk said

    @ Brit: joh, het stikt hier (of op het net dan toch) van de logmoeders. Dus die vinden het alleen maar leuk als het over kinderen gaat. En ik moest toch iets doen om ervoor te zorgen dat je actief zou blijven. 😉

  8. pepperfly said

    Haha…geweldig. Dankjewel, hoor, Quirk, nieuwe leuke blogs: altijd welkom. En @Brit: kinderen zijn een onuitputtelijke bron van inspiratie. Of ze nu niet van jezelf zijn (wat bij mij dus regelmatig voorkomt, met die 100 kindertjes van een ander, elke dag,) of wèl van jezelf (wat ook voorkomt, want ergens zwerven er ook nog twee rond die door mezelf gemaakt zijn)…en afsluitend maakt het geen ene mallemoer uit waarover je blogt…als je het maar lekker doet.

  9. creatiefmetquirk said

    @ Pepperfly: graag gedaan! 😉

  10. Britje said

    @Pepperfly: dank je voor de pep-talk 😉 Maar inderdaad, je fantasie kan er niet aan tippen, aan wat die kinders all in a days work meemaken..

  11. Iben said

    Tja, ik heb het geprobeerd. En het is leuk hoor. Maar niet waarvoor ik hier kom.

  12. Iben said

    Dus ik hoop dat je het snel minder druk hebt.

  13. creatiefmetquirk said

    Aaah, dat vind ik lief Iben. Dank je. Ik hoop het met je mee. Binnenkort, echt!

Geef een reactie

