Te gast

december 16, 2009

U mist mij hè? Ja dat snap ik. Ik kan zelf ook niet zo lang zonder mij. Zal ik u es wat opbiechten? Ik ben hypocriet. Want terwijl ik hier maar loop te roepen dat ik het te druk heb om te schrijven schreef ik wel voor een andere site. Tja, als mensen me vragen om een gastblog te schrijven, dan is mijn ego zo gestreeld dat ik daar geen nee tegen kan zeggen. Maar hee, het levert u ook nog wat op. U kunt namelijk weer een stukje lezen van de enige echte Quirk. En daar zit u immers allemaal met smart op te wachten. Daarnaast wordt er ook nog es een tipje van de sluier van Quirk opgelicht (nu weet ik tenminste zeker dat u allemaal even een kijkje gaat nemen).

Zet je Google maar vast klaar mensen. Maar voordat u mijn online leven uit gaat pluizen, lees eerst nog even het stukje, oftewel mijn mening over de film Antichrist van Lars von Trier op de spiksplinternieuwe en hele leuke culturele website Culture in motion. Daar vindt u naast mijn recensie nog meer leuke film- en muziekrecensies én leuke interviews met onder andere C-mon & Kypski en Pax van Kyteman. Heeft u weer even wat bezigheidstherapie. Overigens ga ik morgen stamppotjes voorproeven bij Stamppot to go, dus verwacht daar binnenkort ook een stukje over. Hmmmm, stamppot, hmmmm.

7 Reacties to “Te gast”

  1. Impa said

    We weten wie er schuilgaat achter Quirk! Kunnen we dan nu ein-de-lijk connecties worden op LinkedIn?

    Leuk, een filmgastblog. Meer, meer!
    En eet smakelijk morgen.

  2. Marianne said

    Gastblog gelezen en zou er bijna voor naar de bios gaan, je hebt me nieuwsgierig gemaakt…goe gedaan meissie!!!

  3. Susy said

    Je bedoelt dat ik je tong te zien krijg daar?
    Ja, nee, daar zat ik inderdaad op te wachten.

  4. pepperfly said

    Ik ben absoluut geen fan van Von Trier, maar zou door jouw recensie bijna gaan kijken. Good job!

    (Ik kreeg ook ineens weer zin in kersen. Heel gek…)

  5. Krien said

    Hmmm, goed geschreven Quirk………….., maar ik geloof niet dat het echt een filmpke voor mij is. Ben meer van de thriller (nee, niet die van Michael Jackson….) dan van de horror, maar feit blijft…. goei stukske werk!!
    Afijn, een tipje van de Quirksluier opgelicht hé…….. voelt zeker wel een beetje als in je blote kont buiten lopen? (tenzij je dat fijn vindt natuurlijk, maar volgens mij is dat niet zo!!)

  6. Cisca said

    Kom maar op met dat stamppot logje!

  7. creatiefmetquirk said

    @ Impa: ein-de-lijk. Nou vooruit dan. Jij kent allemaal vriendjes van me trouwens! (zie je mailbox)
    @ Marianne: ik denk dat het niet helemaal jouw ding is, maar da’s wel een mooi compliment, dank je!
    @ Susy: nee? Jij zit niet te wachten op mijn tong? Daar denken heel wat mensen ande…*zwijgt*
    @ pepperfly: dank je! 🙂 O en ze waren toch lekker, die kersen. Heb me helemaal ongans gegeten. En dat terwijl ik toch een behoorlijke gans ben!
    @ Krien: nee ik denk niet helemaal dat het wat voor jou is nee, maar dankjewel! Het voelt enorm als blote kont ja. En dat met deze temperaturen. *vreest voor frostbite*
    @ Cisca: komt eraan, komt eraan!

Geef een reactie

