Summer is coming!

december 21, 2009

Zo, die kortste dag hebben we ook weer gehad. Op naar langer zonlicht, lente, lammetjes, bloemetjes en ZON.

Laat me nou. Zo vaak gebeurt het niet dat ik ergens optimistisch over ben.

16 Reacties to “Summer is coming!”

  1. Impa said

    Zo is dat, Quirk. Haal jij je zomerjurkjes maar vast uit de kast.
    Ga ik ondertussen nog even in de sneeuw rollen.

  2. Joeltje said

    D’r komen geen lammetjes hoor lieve Quirkie, die worden de komende weken allemaal preventief en prenataal geruimd.. helaas.
    Maar verder een leuke log. Zou er bijna vrolijk van worden. En een wonderschone foto, hebt ge die zelf getrokken? (zo zou mijn fotodocent dat vragen, de vlaming)

  3. creatiefmetquirk said

    @ Impa: ja! Als ik er maar genoeg over elkaar aan doe kan dat best, toch? ๐Ÿ˜‰
    @ Nicoleke: ja, ik werd er ook wel blij van.
    @ Joeltje: Ehm, maar lammetjes komen niet van geiten Joel, dat weet je wel he? ๐Ÿ˜‰
    Nee, niet zelf getrokken. Nou ja wel, van internet getrokken, haha.

    • creatiefmetquirk said

      @ Joeltje: hรก, sla ik hier even een dom figuur! Geitjes krijgen ook lammetjes! Dat wist ik helemaal niet! Ik dacht dat geitjes ehm, nou ja, gewoon geitjes kregen. Maar dan in het klein. Zeg maar.
      Oftewel: excuses Joeltje! You is right, I is stupid.

  4. Marianne said

    Hรก, dรกt ziet er goed uit! Hoop dat je je ook zo voelt, skien is ’t in Berlin ook wel zo…je kan niet weten…toch…?

    Viel SpaรŸ jedenfalls und Hals und Beinbruch ( NICHT! )

  5. rudy kaals said

    Quirklief, bereid je voor op sneeuw en gladheid ๐Ÿ˜‰ Viel SpaรŸ schonmal in Berlin!

  6. Door said

    Het kan mij niet snel genoeg gaan! Kom maar op met die zonnestralen. Ik laat je gaan hoor.

  7. maarten said

    Yaah, zo mag ik het horen!

  8. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: in Berlijn ga ik me in ieder geval zonnig voelen, hoe koud het ook is! ๐Ÿ™‚
    @ Door: als we er nou allebei gewoon heel hard aan denken, dan helpt dat vast.
    @ Maarten: jij hield toch juist van de sneeuw? ๐Ÿ˜‰

  9. Yvonne said

    Ik ga maandag beachvolleyballen… Binnen, dat wel ๐Ÿ˜‰

  10. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: sloeg ik jou zomaar over! Sorry Liebling. Jij veel plezier in la douce France en tot vlak voordat ik weer naar huis ga.
    @ Yvonne: beachvolley in december, briljant! Toch wel in bikini zeker?

  11. pepperfly said

    Maar, maar, maar: hier SCHIJNT de zon!

    (Ja, ok, die zomerjurkjes…da’s een ander verhaal…toegegeven…)

  12. maarten said

    Ja, die sneeuw vond ik niet zo erg maar ik hou nog veel meer van zomer!
    (Dat klinkt wat contrasterend, ik mezelf weer in een knoop gepraat).

  13. rudy kaals said

    ๐Ÿ™‚ Het is kerstavond en het is de eerste avond dat ik pas weer blogs kan bij lezen. Jammer dat je geen nieuwe hebt. Maar ik verwacht na Berlijn wel wat nieuws. Kijk uit naar ons treffen! Hier luiden al vier minuten de klokken niet meer.

  14. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: *jaloers* Kun je hem even hierheen sturen dan? Ik heb vandaag alleen maar een witgrijze waas gezien. Maar dat lag misschien ook aan mij.
    @ Maarten: haha, ja maar maarten, je mag ook best van meer dingen tegelijk houden hoor. ๐Ÿ˜‰
    @ Rudy: ja sorry, ik ben niet zo problogtief de laatste tijd. Ik had beter voor de luiheid dan voor het geld kunnen kiezen. ๐Ÿ˜‰ Tot in jouw stadje, al bijna! ๐Ÿ™‚ Doe Brabant de groeten van me.

Geef een reactie

