‘Tis the season…

december 25, 2009

van kou en sneeuw. Ik was vrij letterlijk ingesneeuwd.

An iglu with a view:

En zo ziet sneeuw er van de binnenkant uit:

M’n stadje in een witte waas:

Met een mooi ochtendzonnetje:

En gezien het met die anonimiteit inmiddels toch al gedaan is:

Merry christmas allemaal!!

Ik ben even in Berlin, dus tot in het nieuwe jaar lieve lezertjes!

22 Reacties to “‘Tis the season…”

  1. Marianne said

    Bis dann dann Quirkie-Liebchen und Frohe Weihnachten!

  2. creatiefmetquirk said

    Ich rufe dich morgen noch mal an Mutti! X

  3. maarten said

    Vrolijke kerstfeest en viel Spass in Berlin!

  4. Yvonne said

    Mooie foto’s!! Geniet van je tijd daar.

  5. Susy said

    Oh my!
    Kusjes van Quirk!

    Ik heb ze ontvangen, hoor.
    http://twitpic.com/v4sw4

  6. creatiefmetquirk said

    @ maarten: leuk toch dat iedereen meteen Duits gaat praten als het over Berlijn gaat. πŸ˜‰ Jij ook een fijne kerst!
    @ Yvonne: ga ik zeker doen, dank je!
    @ Susy: gelukkig maar, ik was al bezorgd of ze de digitale snelweg wel zouden overleven.

  7. Door said

    Berlijn is hot geloof ik, ik hoor niet anders. Maar… veel plezier! en Fijne Kerst!

  8. creatiefmetquirk said

    @ Door: hot zou ik het niet echt willen noemen: klik! πŸ˜‰ Maar dank je en voor jou hetzelfde!

  9. rudy kaals said

    πŸ™‚ van die laatste foto word ik happy! Veeeeuuulll plezier daar! Tot gauw!

  10. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: mooi, daar deed ik het natuurlijk voor. πŸ˜‰ Bis bald!

  11. ysabje said

    ah, ziet sneeuw er langs de binnenkant zooo uit? πŸ˜‰

  12. Nicoleke said

    Naja.. je ziet dit nu toch niet, maar wel wens ik je heel veel plezier en een super uiteinde.
    En leuk, Quirkie heeft nepnagels?
    Oder zie ik dat niet goed?

  13. Iben said

    Ach hallo Quirkske, nice to meet you!
    Wanneer ben je weer terug? Het is een beetje boring op de Twitter zonder jou.
    En ik ben niet zo iemand die iemand anders plezier elders gunt. Ik wil gewoon dat je terug bent.
    Maar als je dan toch zo persΓ© Rudy moet gaan tongen, have fun!

  14. creatiefmetquirk said

    @ ysabje: ja! Weer zo’n eindeloze vraag opgelost. πŸ˜‰ En welkom hier!
    @ Nicoleke: dank je! Ik zie het nog wel voor het uiteinde in ieder geval. Ik wens jou hetzelfde en in ieder geval een vele malen beter 2010 dan 2009! Al kan dat ook bijna niet anders.. Je ziet het inderdaad verkeerd trouwens, die nagels zijn all me. Quirk en nepnagels gaan niet samen. Net als Quirk en make-up, Quirk en koken, en Quirk en stijl. πŸ˜‰
    @ Iben: nu! Wat fijn dat je me gemist hebt, ik voel me meteen geliefd. Ik zal je snel weer komen vervelen met domme twit-posts, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat God zich gaat vervelen. Dat levert maar weer natuurrampen op en zo. En hou nou es op over tongen met Rudy! Dat is puur projectie van je. Of wishfull thinking. Hoe dan ook, not gonna happen!

  15. Guronaqi said

    Mooie foto’s! De titel van je stukje doet me denken aan DIT NUMMER.

    Ik ben te laat om je nog fijne Kerstdagen te kunnen wensen (althans, bij dezen natuurlijk met terugwerkende kracht!). Dan maar een geweldig 2010!

  16. pepperfly said

    Veel fun in 2010. Enneuh…volgens mij kun je inderdaad veel beter je tong in een Rudy steken, dan op een bevroren brugleuning leggen (bijvoorbeeld, hoor, bijvoorbeeld). Dus.

  17. creatiefmetquirk said

    @ Guronaqi: haha, ja dat kan ook, mooi nummer wel. Maar ik had meer dit in gedachten. πŸ˜‰ Voor jou ook beiden met terugwerkende kracht!!
    @ Pepper.. et tu? Over tongen en Rudy? Ik ben zwaar teleurgesteld. Maar het zij je vergeven, ik heb nog een restantje holiday spirit in me. O en komende week ook weer oppassen met die brugleuningen hè?

  18. pepperfly said

    …maar…neemt niet weg, dat… (au, niet slaan. ik zal mijn leesgedrag beteren…)

  19. creatiefmetquirk said

    @ Pepperfly: vrees niet, ik zou jou nooit slaan!

  20. pepperfly said

    Wiehiehie..HIEHIEEEE! *springt opgeluchte rondjes door de kamer*

  21. Krien said

    Zeg Quirk, zit je nog steeds ingesneeuwd in die iglo van je? Ik vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft hoor! Elke ochtend ren ik hoopvol naar de computer (ja, zelfs voor al die kinderen van me te voorzien van boterhammen en flesjes melk!!), ik zet ‘m aan, druk op je link (die uiteraard in mijn favorieten sta)… ik durf bijna niet te kijken….. Sakkerju, nog steeds die “iglu with a view”….. ik weet ut nu wel hoor!
    Help, Krien kan het niet meer aan……….. en mijn kinderen ook niet meer, want die sterven ‘sochtends van de honger!!

  22. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: πŸ™‚
    @ Krien: ok, ok, vooruit dan. Verhongerende kinderen wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben!

Geef een reactie

