Trip deel 1

maart 8, 2010

Ik boekte dit weekend mijn eerste buitenlandse tripje van 2010. Weet u waar ik heen ga?

Voor mijn twittervrinden: nee, het is niet Parijs. Dat wordt waarschijnlijk het tweede tripje.

17 Reacties to “Trip deel 1”

  1. Cisca said

    Wahaha, ja Parijs, dat dacht ik natuurlijk ook.
    Venetie dan misschien? Ik zie zoveel water…

  2. maarten said

    Houten, zo te zien, maar blijkbaar is daar ook een buitenlandse versie van.

  3. Door said

    Ja zeg, kan ik meteen door naar aanwijzing twee?

  4. Geartsje said

    ’t Is er in ieder geval mooi weer.

  5. Yvonne said

    Het ziet er landelijk uit geloof ik.. Maar aangezien ik echt iets wil gokken en door de rivier; Praag?

  6. Marianne said

    ik mag zeker niet meedoen….?…;-)

  7. Oase said

    Gezien de file-naam lijkt het me het de staf dsc02261 😉

  8. Brit said

    Heb je die puzzel nou speciaal voor dit logje gekocht, of gaan we naar X omdat jij daar een puzzel van had????

  9. Rosalie said

    Mijn oma had vroeger altijd van die puzzels van de Alpen, maar ik vermoed dat dat het niet zal zijn… 😉

  10. pepperfly said

    Nou, nou, nou, nouerdenou-nou?

  11. creatiefmetquirk said

    @ allen: ja verdomme, iemand heeft het al goed! Dat was niet de bedoeling, haha. Dus ik hou nog even mijn mond. Uitslag volgt binnenkort, zo snel krijg ik die puzzel niet af!
    @ Ciska: daar zeg ik dus nog even niks over!
    @ maarten: flauw, maar wel heel leuk. 🙂
    @ Door: ja hoor, even geduld nog.
    @ Geartsje: dat hoop ik wel! Maar we gaan pas in juni, dus dat moet wel lukken.
    @ Yvonne: ook daar reageer ik nog even niet op.
    @ Marianne: nee, jij mag zeker niet meedoen!
    @ Impa: zie Ciska en Yvonne.
    @ Oase: ja! Die is het!
    @ Brit: alles staat in dienst van mijn log natuurlijk, dus wat denk jij?!
    @ Rosalie: jouw vermoedens worden ook nog even niet bevestigd noch weerlegd.
    @ Pepperfly: geduld hebben jij!

  12. creatiefmetquirk said

    @ m: Dat wordt tripje nummer 3. 🙂

  13. maarten said

    Hmm, Impa zou wel eens gelijk kunnen hebben, ik heb daar al eens wat tips over gegeven, is het niet?

    Delete mijn comment maar als ik hier een geheim prijs geef 🙂

  14. creatiefmetquirk said

    @ maarten: slinkse poging maarten, haha. My lips are nog even sealed (want geen tijd gehad om te puzzelen) en die tips, joh, dat is alweer een eeuwigheid geleden! Ik vraag altijd voor overal tips. 😉

Geef een reactie

