Trip deel 3: cursed be thee, puzzle

maart 11, 2010

Of: hoe Quirk haar geliefde (en nodige) slaap opofferde voor een *zucht* puzzel en morgen weer wallen heeft.
Of: hoe het tripje van Quirk op de tocht kwam te staan door een gebroken rug van het over een puzzel gebogen staan.
Of: hoe Impa voor de koelkast gaat.


Of: hoe Quirk naar Stockholm gaat. πŸ˜€

14 Reacties to “Trip deel 3: cursed be thee, puzzle”

  1. Cisca said

    Precies, Stockholm. Dat zei ik.

  2. maarten said

    Jeeeuh, Koelkast voor Impa. Hoewel je klinkt alsof je die koelkast liever even op haar hoofd laat vallen. Wat onzin is want Stockholm is veel te leuk daarvoor.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Cisca: VenetiΓ«, Stockholm, pooteetoo, pootaatoo, inderdaad.
    @ maarten: hahaha, nee hoor, ik zou niet durven. En willen nog minder. Impa rules! Maar inderdaad, ik ga je tips gebruiken dus. πŸ™‚

  4. Impa said

    Jaaaaaaaaaa! Hoera!!!!!!! Ik heb de koelkast!
    Mijn geliefde Stockholm herken ik uit duizenden.
    Impa rules, Impa rules, Impa rules, ladiedadieda…

    PS. Puzzelen is fijn.

  5. Impa said

    PS. Ik vind reclame maken voor je eigen blog best wel not-done, maar toch: voor tips kun je op mijn blog ook op de tag Stockholm klikken. En dan onderaan steeds op Oudere Berichten. Heb er heel wat geschreven in Stockholm.

    Hmmmm. Zucht. Fijn dat je gaat! Veel plezier alvast!

  6. creatiefmetquirk said

    @ Impa: uit een puzzel van duizend stukjes zelfs, haha. πŸ˜‰ Mocht je nog tips hebben ook, die zijn meer dan welkom natuurlijk! Ik ga met mijn ouders en zus.
    *gaat op geheime fluistertoon verder: ik vind puzzelen stiekem ook fijn. Ik werd vroeger ook blij van ministeck en schilderen op nummers. Maar dat ga ik natuurlijk niet toegeven, da’s slecht voor mijn image*

  7. Yvonne said

    Leuk!! Stockholm is natuurlijk ook veel leuker dan Praag. Denk ik. Want ik was er maar een keer, toen ik 12 was..

  8. creatiefmetquirk said

    @ Impa: o haha, dat ging precies langs elkaar heen, maar thanks! Ik ga even spitten bij je. πŸ™‚ En reclame maken voor goeie blogs mag altijd vind ik. πŸ™‚
    @ Yvonne: Praag staat ook nog op mijn verlanglijstje hoor. Kafka hoezee. Maar ik ben in beiden nog niet geweest, dus weet nog niet welke leuker is. Moest ik maar es proefondervindelijk gaan vaststellen denk ik. πŸ™‚

  9. Impa said

    @Quirk: Ik zal het je nog sterker vertellen: *op fluistertoon* Een van mijn blogstukjes vanuit Stockholm ging over een legpuzzel. Van 1500 stukjes. Smullen!

  10. creatiefmetquirk said

    @ Impa: hahaha! Die ga ik dus als eerste opzoeken. πŸ™‚

  11. pepperfly said

    Jaloers, jaloers, jaloers….

    Ik heb hier nog wel een puzzel van Texel liggen…maar ook als ik die maak, ga ik volgens mij daar niet heen. Snif.

    (Maar nog zeven weken en dan wel Butjadingen. Jawel. Euhm. Ok. Ik zwijg.)

  12. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: das vast ook heel mooi. Butja.. eh, dinges.

  13. Maz said

    Puzzelen rules! Maar wel slecht voor de rug ja. En waar laat je die dingen? Onder de bank? En als ie af is past hij niet meer door de deur. Je moet er wat voo rover hebben.

  14. creatiefmetquirk said

    @ Maz: op de eettafel. En als ze klaar zijn direct weer in de doos, haha. Ja je moet er wat voor over hebben inderdaad, maar ik word er wel zen van.

Geef een reactie

