Duikvlucht

maart 15, 2010

Impa had het vermoeden dat ik van vogeltjes houd.
Mijn reactie was dit:

Ik was vrijdag op een crematie.
En terwijl we wachtten tot de groep voor ons hun geliefde in de oven had geschoven zag ik een vogeltje.
Voor het raam.
Dat keer op keer tegen de ruit opvloog.
Hoe vaak we hem ook weg joegen.

Een suïcidaal vogeltje bij een crematorium.

Dus ja, Quirk houdt erg van vogeltjes.

9 Reacties to “Duikvlucht”

  1. Brit said

    Beetje cru Quirk… beetje cru..

  2. creatiefmetquirk said

    Het leven is ook een beetje cru.
    Maar tegelijk poëtisch mooi hoopte ik.
    Maar gezien het totale gebrek aan reacties op deze post (behalve jij dan) geloof ik niet dat men het met me eens is.

  3. Maz said

    Het is prachtig! Ik had het bij Impa al gelezen. Maar tragisch…

  4. creatiefmetquirk said

    Dank je Maz! Dat had ik even nodig.

  5. Ik denk vooral: domme vogel toch! 😉

  6. pepperfly said

    Wie houdt er nu niet van vogeltjes? Zelfs Tinus houdt van vogeltjes. Heel erg!

  7. creatiefmetquirk said

    @ Nicolekebolleke: ja, als ie zich gewoon zonder fladderen van het dak gestort had was het een stuk simpeler geweest.
    @ Pepperfly: Dat bedoel ik! Wij hadden vroeger een Goofy. Die hield ook van vogeltjes. 🙂

  8. Door said

    Misschien was de vogel niet suicidaal, maar had hij vergeten zijn lenzen in te doen:-)

  9. creatiefmetquirk said

    @ Door: haha, ja was het de befaamde brilmus zonder bril. 😉

Geef een reactie

