Utrechtse luchten…

maart 21, 2010

… vanachter een zonnebril! 😀 Het is tenslotte lente. Het eerste ontbijtje in de zon zit erop, ik verheug me nu al op het volgende.

O, en zoals u ziet: het was nodig, die zonnebril. En niet alleen vanwege de zon..

Is het al weekend? O. Verdomme. *gaap*

8 Reacties to “Utrechtse luchten…”

  1. Marianne said

    hahaha, jaaaaa, zet maaar snel die zonnebril op. Zwaar weekend gehad zeker…;-))

  2. Cisca said

    Joh, het is alweer voorbij. Ik knipperde een keer met mijn ogen en het is alweer bijna maandagochtend.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: kort vooral, veel te kort. 😉
    @ Cisca: ah, dus ik was niet de enige die dat zo ervaarde, gelukkig.

  4. pepperfly said

    Oei-oei. Ik wens u een zonnige week!

  5. Susy said

    Je bedoelt vanwege die katerkop?

    Och.
    Valt wel mee.
    Toch?

  6. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: dank, ik heb hem nodig!
    @ Susy: O. Dus jij denkt dat ik er altijd zo uit zie?

  7. Susy said

    *rectificeert vorige comment*

    Jézus wat zie je er uitgewoond uit!
    Hoop dat je snel weer je sprankelende,
    stralende en frisse zelf bent!

  8. creatiefmetquirk said

    @ Susy: Ja. Beter.

Geef een reactie

