Quirk has joined the dark side

maart 27, 2010

En kan vanaf nu bloggen vanaf haar Iphone. 🙂

En Quirk heeft een reuzenhand. En een vieze spiegel.

26 Reacties to “Quirk has joined the dark side”

  1. Marianne said

    yep, helemaal, daar zit ik dan met mijn blackberry…tssssssss.

  2. creatiefmetquirk said

    🙂 Verschil moet er zijn hè. Ik kon natuurlijk niet toestaan dat jij een vettere telefoon had dan ik. 😉

  3. maarten said

    Kijk aan, een iPhone. Ben je nu, getuige de titel van dit stukje, fan geworden van the Pretenders?

  4. Susy said

    Dat ik vannacht om 3.35 uur een mail van je kreeg, begrijp ik dus volledig.

    Trouwens. Ik vind het kei-onhandig.
    Een foto van jezelf maken met dat ding.
    Je voelt het knoppie niet hè.

    Maar goed.

  5. Door said

    Jij ook al? O, wat voel ik me hopeloos ouderwets.

  6. creatiefmetquirk said

    @ maarten: nee joh, Star Wars natuurlijk! Hoewel de Pretenders wel erg leuk zijn.
    @ Susy: ja, dat is het enige minpuntje misschien. Maar daar kan je dan weer een spiegel bij gebruiken. Die heeft iedereen tenslotte altijd bij de hand. *kuch*
    @ Door: tja Door, wat kan ik zeggen? Zonder iPhone bén je.. *zwijgt*

  7. Iben said

    The dark side indeed. Mensen met Iphones zijn niet te hebben. A-sociaal.
    Het heeft mijn vriendschap met La Susy voorgoed veranderd.
    Voordat je zo’n monster had, wilde ik je best een keer ontmoeten. Maar nu staat er een Iphone tussen ons in.
    Jammer.

  8. creatiefmetquirk said

    @ Iben: zelfs niet als we de ontmoeting in Berlijn doen?

  9. Wáárom n zwarte dan toch?
    Ey maar… Welkom bij de club honey!

  10. creatiefmetquirk said

    @ Nicolekebolleke: thanx darling! Omdat wit en Quirk niet samen gaan. Quirk is zwart. Zwart is rock ’n roll. Ergo: Quirk is rock ’n roll.

  11. pepperfly said

    Jaaaaaaaaaa! Ikwilikwilikwilikwil. Ook.

    Maar dat moet toch nog even wachten. Omdat ik anders niks anders meer doe, vrees ik. En dat mag pas weer over een tijdje. Snif. Maar misschien smokkel ik…..over een poosje…en doe ik het lekker toch.

  12. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: ja dat is wel een realistisch gevaar ja, daar heb ik zelf ook last van. Maar toch pepper, hij is ZO LEUK! 🙂

  13. Maz said

    Ik wil ook een IPhone!! Maar ik heb em zo ontzettend niet nodig. Zo ontzettend niet. Boehoe.

  14. creatiefmetquirk said

    @ Maz: ja maar feitelijk, feitelijk heeft natuurlijk niemand zo’n ding nodig. Maar het is toch errug fijn er een te hebben. 🙂

  15. Marianne said

    ” en kan vanaf nu bloggen vanaf haar Iphone ” kán ja, maar doén….:-(

  16. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: er is er een in de maak! Komt dit weekend. Maar morgen zie je me live, da’s nóg leuker, toch? 😉

  17. Marianne said

    Tuurlijk, maar ik léés je ook zo graag! A demain, x

  18. Joeltje said

    Nee, ik heb dit logje niet gezien. Niet jij ook al. En waarom zit IK tot februari 2010 VAST aan een Vodafone abonnement? WAAROM?

  19. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: dit weekend weer. Echt.
    @ Krien: zo ben ik hè. 😉
    @ Joeltje: da’s al bijna 2 maanden geleden hè Joel, februari 2010. ;p

  20. rudy kaals said

    Een traan heb ik gelaten bij het lezen van dit bericht.

  21. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: ach Rudylein, je weet niet wat je mist! Ik kan er zelfs op gitaarspelen. Maar ik begrijp dat iemand met een computer uit 1984 hier moeite mee heeft.

  22. rudy kaals said

    en je kan er mee bloggen.. toch merkwaardig dat het dan na dit bericht ineens heel stil werd op je blog.

  23. creatiefmetquirk said

    Da’s niet merkwaardig. Voor dit bericht was het ook al heel stil hier.

  24. Marianne said

    24.00 uur…weekend voorbij en ikke voor noppes tot nu wakker gebleven, want niente nieuwe blog van quirk…

  25. quirk said

    @ Marianne: ik zit er nu nog aan te typen, maar hij wordt nog niet helemaal zoals ik wil. En ik had het zooo druk met niksdoen dit weekend dat het natuurlijk verschoven is tot het laatste moment..

Geef een reactie

