Lente @ Quirk

april 18, 2010

11 Reacties to “Lente @ Quirk”

  1. m said

    crea bea! k mis het poesje.

  2. m said

    ah, nie goed genoeg gekeken, sorry 😉

  3. j said

    coole foto’s! 🙂 Lente indeed!

  4. Marianne said

    aaaaahhh, voel me weer helemaal thuis meteen…Toelpen aus Oetrecht, hahaha!

  5. creatiefmetquirk said

    @ m: Die flauwvallende kater van je staat er gewoon tussen hoor. 😉
    @ j: Dank! Hebben ze in Berlin ook tulpen?
    @ Nicolekebolleke: ja, nu helemaal, nu ze allemaal open staan. 🙂
    @ Marianne: niet doen! Hou vast dat Berlijn-gevoel! 😉

  6. pepperfly said

    Dat poesje!!!!!!!!!!!!!!!

  7. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: Wat, en niet de eend?

  8. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: overigens kreeg ik dat poesje eens voor mijn verjaardag. Van een vriend die toch best een boom van een kerel genoemd mag worden. Die hem de hele weg naar mij toe aan het roze touwtje achter zich aan had laten rijden. 🙂

  9. zzepha said

    Hey quirkie,
    Mooi dat t lentegevoel in Utrecht ook aanwezig is en de tulpies er zo vrolijk bij staan. Supergezellig dat je op onze blog met ons meereist. En jaloezie is niet nodig hoor, wat wij er natuurlijk niet op hebben geschreven is dat Marokko stinkt en ze er geen gezellige terrasjes met Paulaner hebben.
    Dikke kussen van mij en Mels xxxx

  10. creatiefmetquirk said

    @ lieve zapje: Hahaha, ja het is vast verschrikkelijk allemaal in het echt. 😉 Maar het ziet er super uit in ieder geval! En ik ben heel erg blij met jullie blog, want zo maak ik elke dag ook een klein reisje. Word ik vrolijk van. 🙂 Geniet ervan lieverds!! XXX

Geef een reactie

