Plaatjes kijken

april 21, 2010

Quirk houdt van mooie plaatjes kijken.
En doet af en toe een mislukte poging er een paar te schieten.
Maar beseft heel goed dat anderen dat stukken beter kunnen.
Kijk bijvoorbeeld eens hier.
Of hier (met dank aan haar).
Enjoy!

8 Reacties to “Plaatjes kijken”

  1. Susy said

    Ohjá man, zusjezusje!
    Die was ik hélemaal vergeten.

    Werkelijk groen en geel van jaloezie
    als ik die plaatjes zie.

    Als ik de jaloe zie.

  2. creatiefmetquirk said

    Ja echt heeeeele mooie foto’s!
    Kadrering, kleur, belichting, alles.
    Zo wil ik ook kunnen fotograferen!

  3. pepperfly said

    Prachtig! Jaloersmakend mooi!

  4. creatiefmetquirk said

    Ja he? Elk shot is compleet af, ben echt onder de indruk!

  5. Marianne said

    hmmmm, heb die “plaatjes” nu wel gezien hoor, tijd voor een nieuw blogje, vin je nie? Wordt zeker ná B.?

  6. creatiefmetquirk said

    Ja maar die 500 heeft elke dag nieuwe plaatjes hoor! 😉 Maar ja, wordt wel na B denk ik ja..

  7. mooie plaatjes zijn er nooit genoeg!

  8. creatiefmetquirk said

    @Paul: Jij snapt t. 🙂

Geef een reactie

