Bewijsdrang

mei 22, 2010

Vette reclames betekenen vaak ook een vette hit. Ook, of misschien wel vooral, als dat nummer al eens een vette hit is geweest. In de nieuwe Nike-commercial horen we een nummer waar een Nederlands (!) bandje begin jaren ’70 wereldberoemd mee werd. Zélfs in Amerika! En dat nummer gaat nu ongetwijfeld ook weer een hit worden want het is gewoon een briljant nummer. En dus wil ik nu even zeggen, voordat iedereen het tof vindt, dat ik dat een geweldig nummer vind! Al jaaaaaren! En het bewijs daarvoor vindt u in mijn platenkist.

Jawel, op vinyl. Dus.

Inderdaad Bassow, ik ben een hippie. Met een lavalamp. Ook nog ja.

4 Reacties to “Bewijsdrang”

  1. zzepha said

    Zie ik nou goed dat er een maand tussen je laatste 2 posts in zit?? Think of your fans! Zeker te druk met bedenken van goede comments op andere blogs? Kussen!

  2. creatiefmetquirk said

    Liefje! Ja ik ben het schaamteloos aan het verwaarlozen hier. Komt omdat ik de hel tijd alleen maar groen van jaloezie naar jouw blog zit te staren. 😉 Ik zal weer es wat meer mijn best gaan doen! XX

  3. Door said

    Eh.. sorry, maar wat is een lavalamp? Heb je die meegenomen van je bezoek aan de Vesuvius of zo?

  4. creatiefmetquirk said

    Meen je dat nou Door? Was jij vroeger geen hippie? Dit is een lavalamp. (Ik weet niet hoe ik hier een plaatje kan plaatsen) Net zo hypnotiserend als een brandend haardvuur.

Geef een reactie

