100.000!

mei 31, 2010

joechei! 😀

11 Reacties to “100.000!”

  1. Geluidsman said

    100.001 ?

    Sorry, moest ff….

  2. maarten said

    En nu? Heilig doel 1 miljoen?

  3. Door said

    Wow!! Gefeliciteerd!

  4. oase said

    GEFELICITEERD! Vind je het ook zo moeilijk nu je ook zo vaak op facebook en twitter je ei kwijt kunt? En toch zie ik de toegevoegde waarde van een log. Lekker old skool…

  5. Impa said

    Maar… Is je blog 100.000 dagen? Of heb je 100.000 reacties gekregen? 100.000 logjes geschreven? 100.000 bezoekers gehad?
    (Of staat er verder niets bij omdat je het moeilijk vindt om iets in meer dan 140 tekens te zeggen?)

    Hiep, hiep! Blijf loggen! Ik mis de dagelijkse Quirkjes hier.

  6. creatiefmetquirk said

    @ Geluidsman: Hahahaha, droogkloot! Maar er waren je alweer mensen voor helaas. 😉
    @ maarten: Als het effe kan! 🙂
    @ Door: Thanx! 🙂
    @ Oase: Dank je. Haha, ja waarom een heel log schrijven als het ook in 140 tekens kan? Nee het scheelt wel, maar sommige dingen vragen toch echt om een log.
    @ Impa: Haha, ja dat laatste! Het zijn 100.000 bezoekers inderdaad. Idioot veel! Hoewel het voor de meeste loggers volgens mij echt peanuts is. Dankjewel! Ik ga er weer verbetering in brengen hoor, ik heb de boel wel een beetje laten versloffen. Komt goed!

  7. Susy said

    Waar zĂ­e je dat eigenlijk?
    En is dat dan vanaf het begin?
    En wanneer was het begin dan?

    Ik ga ook eens graven in mijn statcounter.
    Ben nu ook benieuwd.

  8. creatiefmetquirk said

    @ Susy: in mijn stats van wordpress zelf. Yep vanaf het begin op 16 januari 2009, dus bijna anderhalf jaar geleden alweer. Ik denk dat jij al op het tienvoudige zit, haha!

  9. Nicoleke said

    Ik heb al het dubbele! *gna gna*

    Nee, maar.
    Hey.

    PROFICIAT!!!!

  10. Maz said

    100.000 maal gefeliciteerd!

  11. creatiefmetquirk said

    @ Nicoleke: Ja jij gaat als een speer zag ik! Leuk!
    @ Maz: Dankjewel!

Geef een reactie

