Pauzeplaatjes

juni 2, 2010

Terwijl ik nieuwe schoonheden ontdek in Stockholm kunt u nog even genieten van wat Berlijn-kiekjes.
Ik was daar namelijk nog in wat leuke musea.
De Hamburger Bahnhof is, zoals de naam al doet vermoeden, een oud station.
Een strak wit gebouw met moderne kunst waar ruimte is voor grote werken.

In het Pergamom houden ze ook van groot. Met een hoofdletter G. Hoofd achter in je nek Groot. En van blauw. Groot blauw.

Maar moois kom je in Berlijn ook al op straat tegen.


En eigenlijk is de hele stad natuurlijk een kunstwerk op zich.
Echt mensen, als je er nog nooit geweest bent, ga er een keer heen!
En verblijf dan in het Oosten. Succes gegarandeerd!

5 Reacties to “Pauzeplaatjes”

  1. Door said

    Jaja, ik ga! Krijg er steeds meer zin in. Vraag is alleen wanneer?! Herfstvakantie gaat toch Andalusie worden, deze week geboekt.

  2. maarten said

    Er zijn nog drie weken vakantie beschikbaar dit jaar.
    Ik dacht er over om drie weken in Berlijn te gaan wonen.

  3. Creatiefmetquirk said

    @ Door: er is altijd tijd voor Berlijn. 🙂 Jij komt er wel, komt goed! En Andalusië is ook leuk!
    @ maarten: Dat lijkt me een heel goed plan. Ik wilde dit jaar eigenlijk ook een maand gaan, maar dat gaat me qua tijd niet meer lukken volgens mij.

  4. Door said

    Ja hallooo quirk, je pauze is voorbij. We want Stockholm update!

  5. creatiefmetquirk said

    @ Door: Hahaha! Ja maar ik ben pas gisteravond thuis gekomen! Mijn koffer is nog niet eens uitgepakt. Maar hij komt, snel.

Geef een reactie

