Stockholmse gezichtjes

juni 8, 2010

Ja u zit natuurlijk met smart te wachten op een Stockholm update. Dat snap ik. Want het was erg leuk! Misschien heeft u al een tipje van de sluier meegekregen via Twitter. Vandaag krijgt u een ander tipje. Van de vele gezichtjes die er te zien zijn in Stockholm. En dan volgt er hopelijk later deze week een echt stukje Stockholm. Want zaterdag ga ik alweer naar Parijs. Dus ik moet opschieten. En u krijgt ook nog een achterstallig stukje Berlijn van me. Later. ’t Begint hier op een reisgids te lijken. Maar dat vind ik natuurlijk niet erg, u wel? πŸ™‚

Maar dus, gezichtjes uit Stockholm:

12 Reacties to “Stockholmse gezichtjes”

  1. Brit said

    Zo, ben ik effe snel he, ha, ha, ik zat al de hele avond te wachten op dit logje, ja echt!
    Maar de gezichtjes zijn leuk hoor, net als het tripke!! Ik kreeg er zelf ook al een leuk gezichtje van..

    • creatiefmetquirk said

      Wow ja, jij zat er echt bovenop hΓ¨? Haha! Moet jij niet naar bed of zo?! Maar twas zeker leuk! πŸ™‚ Heeft manlief je eh, investeringen algekeurd? πŸ˜‰

  2. Brit said

    Ja, hoor, ik heb niet eens wat hoeven verstoppen.. Ik heb alleen niet bij alles gezegd dat je er ook bijna een nieuwe gitaar van kan kopen πŸ˜‰
    Maar het is allemaal goedgekeurd!

  3. maarten said

    Ben je bij de diplomatieke dienst gaan werken dat je nu alweer naar Parijs mag?
    (Wel een goed idee trouwens, Parijs)

  4. Nicoleke said

    Whaha, die laatste is mijn favoriet!
    Of, hoeven we niet te stemmen?

  5. creatiefmetquirk said

    @ Brit: haha, nee dat zou ik er ook maar niet bij vermelden. Maar het is ook allemaal mooi!
    @ maarten: hmm, ik ben niet zo heel diplomatiek vrees ik, haha. Dus zo’n functie lijkt me niet goed voor de internationale betrekkingen. En Parijs is altijd een goed idee! Net als Berlijn, en Stockholm..
    @ Nicoleke: stemmen mag zeker! De eerste is mijn favoriet, die strenge snorremans. Die heeft iets Frans, vind ik.

  6. Door said

    Haha, leuke foto’s! Vertel, hoe kan het dat je zo vaak weg kunt?

  7. creatiefmetquirk said

    @ Door: thanx! Er komen er nog meer binnenkort. Ik ga steeds maar kort weg hoor, tis steeds maar een (lang) weekendje. Dus dat kan iedereen wel? En zo vaak is het niet, Parijs wordt tripje 3, ze zitten alleen vrij dicht op elkaar. Maar het helpt ook om geen gezin/relatie te hebben en als freelancer te werken: dat maakt het schuiven met werktijden en andere verplichtingen een stuk eenvoudiger. En als ik niet op vakantie ben werk ik erg hard. πŸ˜‰

  8. Maz said

    Ja, leuk! Gezichtjes. Ik ga er ook weer op letten. Meer Stockholm!

  9. creatiefmetquirk said

    @ Maz: ik heb er nog een paar, die komen binnenkort, uit Berlijn ook nog. πŸ™‚ En Stockholm, daar ben ik aan begonnen, hoop hem vanavond af te krijgen en te plaatsen!

  10. […] Het mooiste aan Stockholm, voor zover ik het nu gezien heb, is toch wel de Gamla Stan, de oude stadskern. Prachtige kleurrijke smalle straatjes die omhoog en omlaag in alle richtingen lopen. Overal zijn kleine bijzondere winkeltjes en mooie geveldetails verstopt. En leuke gezichtjes. […]

  11. neejneej said

    Hee Quirkie,

    Er zijn er meer zoals jij! Check: http://happychairishappy.com/

Geef een reactie

