Jolie Paris

augustus 22, 2010

Fragmentarisch verslag van een korte trip naar de stad der liefde.

Concorde, station met woorden
Lazare, twee lazarus mannen
Chatelaux, chateau voor zwervers
Madeleine, mooie vrouwen
Convention, la maison.

Met mijn vriendinnetje bij Bistro des amis, dat kan geen toeval zijn.

Note to self: tartine betekent niet taart. Tartine au chocolat dus ook niet chocoladetaart.
Al was dat geroosterd brood met chocoladesaus ook best lekker.

In de Merci zeg je ook vaak merci. Want er werken veel lieve mensen.
En Vera Wang maakt mooie schaaltjes.

Frans praten is goed te doen.
Totdat ze terug praten.

King Kong woont in de Eiffeltoren.

En onze Berliner freund is verhuisd?

13 Reacties to “Jolie Paris”

  1. Susy said

    Quirkie!
    Een logje.
    Althans. Foto’s en wat tekst!

    Hulde!

    En zeer leuke foto’s.
    Die met die Dinky Toy op de achtergrond is funny.

  2. cretiefmetquirk said

    Ja, tis niet veel soeps eigenlijk, maar alà, zoals mijn opa altijd zei.
    Ik hoopte dat een blik op Quirk het goed zou maken.

  3. huisgenootje said

    Ik wil terug!!!!

  4. creatiefmetquirk said

    @huisgenootje: Mooi, wanneer gaan we? 🙂 Heb je die bank nou trouwens nog besteld?

  5. Guro said

    Chatelaux? Die ken ik niet… (Château d’Eau?) Mooie foto’s!

  6. Guro said

    Of, gezien de zwervers, misschien Châtelet. Wat een griebus, zou mijn grootmoeder zeggen…

  7. Iben said

    hahaha! Leuk!
    Ja, een logje met foto’s….dat is al heel wat. Vinnikknap.

  8. sanneke said

    Zo is ‘t, altijd leuk, een blik op Quirk en meekijken over de schouder van Quirk.

  9. creatiefmetquirk said

    @Guro: verdomme ja, ik bedoel natuurlijk Châtelet. Het leek wel een YMCA daar!
    @Iben: thanx, ik ben ook enorm onder de indruk van mezelf, hahaha.
    @Sanneke: 🙂 jij mag altijd over mijn schouder gluren.

  10. huisgenootje said

    Nein, maar ik heb hier in NL een lookalike gezien. Eén nadeel, twee eigenlijk, alleen in wit en ik weet de prijs niet.
    Zou jij de bank foto’s kunnen sturen. Ken ik vergelijken.
    Kom ik NA je feestweek naar je toe om je ook nog eens te trakteren op een ijsje, of twee.

    En wat wil je: Berlijn of Liverpool? (Berlijn – ik schrijf telkens Berlijk – raar)

  11. Brit said

    Nou, net op tijd voor je volgende tripje! Gna, gna… Nice pictures Quirk!

  12. creatiefmetquirk said

    @huisgenootje: zitten in je mailbox. En feestweek? TWEE feestweken ja. 😀 Oww, Liverpool vind ik eigenlijk ook wel heel erg leuk!! Ben ik erg benieuwd naar ook en dan zeker leuk om dat met jou te doen! Berlijn ga ik misschien in oktober weer heen, met Tattoo-girl als pre-honeymoon. 😉
    @Brit: ja het was wel haasten hoor. 😉 Dank! En stuur je nog even data voor ons verjaardagskado door?

  13. pepperfly said

    Ah! Paris! (* ziet lichtelijk groen, al is gluren @ plaatjes en quirk ook ok *)

Geef een reactie

