Barabas

augustus 31, 2010

De golven knabbelen zich een weg door het water. Hier en daar dobbert een verdwaalde meeuw.
Aan de horizon gaat het donkere grijs van een hoosbui moeiteloos over in de zilvergrijze Noordzee, sporadisch onderbroken door een spierwit bootje.
Grote klassieke zeilschepen wekken de illusie dat ik terug in de tijd reis.
Wie heeft Barabas nodig als hij de boot naar Vlieland kan nemen?

9 Reacties to “Barabas”

  1. Novy said

    Haha, ik heb nog nooit zo aan je lippen gehangen. 🙂

  2. creatiefmetquirk said

    En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik gisteren een lepelaar heb gezien.
    Kut! Daar gaat mijn cliffhanger! 😉

  3. sanneke said

    Zucht. Ik heb die Barabas wel nodig. Om er wat extra tijd bij te maken zodat ik even bij je langs kon komen op Vlieland.

  4. creatiefmetquirk said

    @Sanneke: ja dat zou ik wel heel leuk vinden! En Novy ook denk ik. 🙂

  5. Guro said

    Maar nu de hamvraag: hoe weet jij dat die meeuwen verdwaald waren?

  6. Susy said

    Ho wacht!
    Kun je terug in de tijd daar op Vlieland?

    *vertrekt onmiddellijk noordwaarts*

  7. creatiefmetquirk said

    @Guro: ze keken nogal verwonderd naar hun kompas en krabten op hun kop, leek me de juiste conclusie.
    @Susy: ja joh! Of je kunt in ieder geval goed doen alsof. Dus. Kom. Hierheen.

  8. Susy said

    Weet je dat ik dan 4,5 uur bezig ben?
    Minstens.
    Maar goed.
    Als ik dan daar ben, kan ik de klok natuurlijk meteen weer terugzetten
    en is het net alsof ik die uren niet heb verloren
    met ellenlange files en bizarre overtochten.

    Ja. Ik. Kom!

  9. creatiefmetquirk said

    @Susy: optimist. Ik deed er vanuit Utrecht al 4,75 uur over.
    Maar. Ja! Kom! Kom!

Geef een reactie

