Een goed begin is’t halve werk

september 3, 2010

Met moeite trek ik mijn oogleden uit elkaar. Ik schraap mijn keel en klink als iemand anders. Met een wattig hoofd vormen mijn lippen een glimlach. ’t Is weer begonnen!!

Vanaf gistermiddag zijn ze binnen komen stromen, de overvolle veerboten. Even stond ik in de haven te kijken naar de eindeloze mierenvloed die het eiland op kroop. Wel even wennen, zoveel mensen om me heen! Maar ik weet dat veel van die mieren vrienden van me zijn, dus ik heet ze welkom.

De donderdagavond in de Bolder is als de donderdagavond in de 24-uurstent op Lowlands. Het is nog de enige plek om heen te gaan, dus iedereen is daar. Allemaal even vol goede verwachtingen voor het komend weekend. Herinneringen worden opgehaald, de stormverhalen van vorig jaar doen het nog steeds goed. Voorpret wordt gedeeld, en de eerste juttertjes ook. Dit wordt weer een pracht festival!!

Maar goed dat ik daarna nog een week bij kan komen hier.

6 Reacties to “Een goed begin is’t halve werk”

  1. Brit said

    Nou, ik ga morgen lekker naar Ponypark Slagharen, minstens net zo leuk! Vast..

  2. folkert said

    Hoi Quirk, ik ga je echte naam hier niet verraden maar wat een leuke ontmoeting hadden we hier op het IGWO. Je staat in mijn top 10 van dit jaar!

    • creatiefmetquirk said

      Hee Folkert! Wat leuk. 🙂 Goed hè, van die onverwachte ontmoetingen?! Ik vond het ook heel gezellig! Ik kom je vast nog tegen deze week.

  3. Novy said

    Hee Quirk! Wat leuk dat we elkaar ontmoet hebben en wat was het fijn op ‘jouw’ Vlieland!
    Ik moet nog bekomen van alles.

  4. quirk said

    Hee Novy! Dat vond ik ook! Jammer dat ik je daarna niet meer tegengekomen ben. Je kunt elkaar dus ook op zo’n klein eiland nog mislopen, haha. Ik ben blij dat je het naar je zin gehad hebt! Ik vond het ook weer heel erg fijn en moet ook nog even bijkomen. Op Vlieland. Een week lang.
    Ghehehe. 😉

Geef een reactie

