Sneltrein

oktober 25, 2010

In mijn vorige post zat ik er letterijk in, nu figuurlijk: een sneltrein. Quirk heeft het weer es te druk. Ik loop intussen enórm achter. Maar echt, ik haal het nog in hoor. Ik zal u vast even teasen met van wat u nog van mij tegoed heeft:

Berlin Tempelhof:
Ik was 2 weken geleden voor de tweede keer dit jaar in mijn geliefde Berlijn. Maar van de eerste keer heeft u nog een mooie foto-reportage tegoed van me van mijn bezoek aan de tot stadspark getransformeerde luchthaven Tempelhof.

Stavanger:
Ook alweer maanden geleden bezocht ik een vriendinnetje in Stavanger, Noorwegen. Ik bezocht met haar onder andere één van de mooiste fjorden van Noorwegen: Lysefjorden.

Vlieland:
Ook mijn fijne eiland ligt alweer een tijdje achter me. U heeft er al wat van kunnen zien, maar er zijn natuurlijk nog veel meer foto’s gemaakt daar! Dus ook hierover heeft u nog een foto-logje tegoed.

Li(e)ve logsters:
En dan zijn er nog wat blogmeetings geweest, waarover u intussen al alles hebt kunnen lezen bij degenen die ik ontmoette. Maar afgelopen zaterdag ontmoette ik eindelijk De Grote Susy, die in het echt best wel klein is. Ik ben echt wel 2 centimeter groter. Ook over mijn dagje Roermond binnenkort meer hier bij Quirk!

Dit alles in willekeurige volgorde op niet nader te noemen verschijningsdatum..

9 Reacties to “Sneltrein”

  1. Marianne said

    Jeuheu…maar binnenkort in dit theater, is dat DIT jaar nog, hahaha, dat haal je never nooit nie quirkie, je moet ook nog op Noorse les over 2 weken vrijdag 😉 en dan 6 ( ZES ) weken!!!

  2. Susy said

    Oei oei, wat een beloftes.
    Nou, wordpress zal wel sneller foto’s laden dan punt.nl, want als ik bovenstaande belofte zou doen, dan kreeg men dat waarschijnlijk ergens in 2015 te zien….

  3. Nicoleke said

    wat waas het toch leuk he…

  4. Manon said

    Wáát? Is Suzy nog kleiner dan jij? Ghege.

  5. pepperfly said

    Ik hoop dat de sneltrein nog wat stationnekes aandoet. Gewoon…om even lucht te happen. (Of een beetje bloggen, op zo’n wifipunt…dat hebben de meeste intercitystations toch wel? Of die figuurlijke nou net weer niet?)

  6. maarten said

    Kan je in die 8 minuten in dat stoptreintje naar H. niet wat stukjes typen?
    En als ik mag stemmen voor een eersteling: Tempelhof.

  7. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: Ja het wordt krap, maar ik ga mijn best doen! Maak jij mijn huiswerk dan? 😉
    @ Susy: wordpress is koning jonge. Dat weet je toch.
    @ Nicoleke: keileuk! Gaan we vaker doen! 🙂
    @ Manon: zeg, miss 1.95m..
    @ pepperfly: de letterlijke ook niet hoor 😉
    @ Maarten: die staat ook als eerste op de agenda! Ik vind alleen alle foto’s mooi. Maar dat zijn er veel teveel om te posten..

  8. Door said

    Oké dan, ik ben er klaar voor. Kom maar op met je fotologjes. Het ziet er allemaal al veelbelovend uit!

  9. sanneke said

    Dat werkt dus niet hè, Quirk. Dat je nog over dingen die wéken geleden zijn stukjes moet posten. Gewoon een streep er onder zetten en een nieuw stuk schrijven als je zin hebt.

Geef een reactie

