Kids on the run

november 29, 2010

Β 
Weet je nog hoe het vroeger was?
Om in een volle zaal iedereen om je heen te vergeten? Omdat je diep in de ogen van die jongen staat te staren, die je hart voor altijd heeft gestolen? Die je kust met een kus waar een heel leven aan liefde en passie in zit?
Weet je nog?

Zo’n stelletje stond gisteren voor me. Irritant man.

27 Reacties to “Kids on the run”

  1. sanneke said

    Whahaha! Als jij nou zorgt dat jij de volgende keer de helft van zo’n stelletje bent pak je ze lekker terug!

  2. Oase said

    HAHAHAHAHAHAHA, wat een heerlijk stukje! Had zij een rugzakje om?

  3. Das Bob said

    Hopelijk krijgen ze hele lelijke kinderen πŸ˜‰

  4. maarten said

    Stond jij naast me ofzo? Had ik ook namelijk. Gelukkig lieten ze elkaar gedurende het concert een beetje los. Bij #lgw11 maar afsluiten met een bak grafherrie, daar vind ik wel niks aan, maar dan heb je van bovenstaand fenomeen niet zoveel last.

  5. Susy said

    Hahaha! Kotserdekots!

  6. creatiefmetquirk said

    @Sanneke: tja, was Linke er maar geweest hΓ¨. πŸ˜‰
    @Oase: nee het rugzakje stond achter me, dus daar had ik tijdens het concert gelukkig geen last meer van.
    @Das Bob: de kans dat ze op die avond zwanger is geraakt is wel aanwezig ja, ghehehe.
    @Impa: πŸ™‚
    @maarten: ze waren alomtegenwoordig volgens mij, dat soort stelletjes. Ik heb jou dus gewoon het hele festival niet gezien! Je zou me toch opgevallen moeten zijn, met jouw lengte. En grafherrie, jay! πŸ™‚
    @Susy: verdomd ja, dΓ‘t had ik moeten doen!

  7. sanneke said

    Die was er. Maar die is met een geheim project bezig heb ik me laten vertellen.

  8. creatiefmetquirk said

    @Sanneke: you’re shitting me. Was die er ja? Bij Tallest Man? Maar goed, geheim project dus. Dat klinkt erg ehm, Area 51.

  9. Door said

    Heb jij weer. Maar hee, verder had je toch een gaaf weekend dacht ik zo:-)

  10. creatiefmetquirk said

    @ Door: ja heerlijk! En nog een stukje extra weekend op maandag er achteraan. πŸ™‚

  11. pepperfly said

    Waahahahaha. Maar ja. Ik deel je mening. Dat dan weer wel. Behalve als ik de helft van het setje was geweest, natuurlijk…moehaha.)

  12. Het begin van het ouder worden;
    ergernis over jongeren.
    Het begin van dementeren;
    Vergeten dat je zelf ook jong bent geweest.

    Berustende groet uit Amsterdam-ZuidOost

  13. sanneke said

    Ik zal het hem morgen vragen. Maar ik ga er van uit. En dat project…. tja. Ik weet niet of ik de kans krijg hem morgen ook daar naar te vragen. Ik denk het niet met ouders er bij.

  14. Folkert said

    Volgende keer gewoon erop af stappen en tegen “hem” zeggen: “Zo, alweer van die SOA af?”

  15. Linke? said

    Nieuwsgierig geworden door Sanneke kom ik toch een keertje langs hier. Wat wordt je volgende concert? Laura Veirs toevallig?

  16. Susy said

    Het is echt tΓ© grappig dat Linke zijn, door mij aan hem gegeven naam, met trots draagt!
    Net een kind eigenlijk.

  17. creatiefmetquirk said

    @ pepperfly: medestanders, altijd fijn! ik uiteraard ook πŸ™‚
    @ Rob: gelukkig, dus ik ben nog niet aan het dementeren. πŸ™‚
    @ Sanneke: gezien het plotselinge verschijnen van Linke ga ik hier maar even niet meer op terugkomen. πŸ˜‰
    @ Ri: πŸ™‚
    @ Folkert: hahaha! Ik gun het ze wel hoor, die young lovers. Ik ga trouwens vreemd! Ik ga kerst en oud en nieuw op Schier doorbrengen ipv Vlie. Heb je nog tips?
    @ Linke!: Hee Linke! Haha. Laura Veirs stond nog niet op de agenda, ik weet nog niet of ik dan in Berlijn ben of niet. Wel op de planning: Balthazar morgen in Tivoli de Helling, héél misschien And so I watch you from afar zaterdag in Bitterzoet en Blaudzun 23 dec in Tivoli de Helling. Wat vond je van Tallest man?
    @ Susy: of ie er heel trots op is weet ik niet, maar grappig is het wel ja! πŸ™‚

    • Gerco said

      Tja, Linke, ik was nogal verrast dat ik een bijnaam had die ik niet zelf verzonnen had. Maar goed, om nou te zeggen dat ik als een kind zo blij was, zoals Susy suggereert, nou, tja, het leek me wel grappig om hem dan ook maar even te gebruiken.
      Ik vond het een bijzonder gedreven concert wat die grieperige Tallest Man gaf! Ik was met twee ITGWO-gangers en tuurde van boven de zaal in. Mooi duet ook aan het eind, wat ik niet verwacht had omdat ik het concert van Idiot Wind op den duur een beetje saai vond. Enne: leuke concertagenda!

      • creatiefmetquirk said

        Ja, maar die arme Idiot Wind werd ook volledig ondergesneeuwd door het pratende publiek. Samen waren ze inderdaad een prima combinatie! Ik stond vrij vooraan, was ook behoorlijk onder de indruk.
        ITGWO, mijn favoriete festival!! Daar moet je heen, als je er nog niet geweest bent.
        En voor alle genoemde concerten zijn nog tickets. πŸ™‚

  18. folkert said

    Zeker wel, tip 1. Ga naar Hotel Duinzicht en raak aan de praat met 1 van de zeventien biljartclubs van Schiermonnikoog. tip 2. Je moet echt vis eten bij de schiermonnikooger vishandel.

  19. creatiefmetquirk said

    @ Folkert: Tof, ga ik doen! En ik heb mezelf je boek kado gedaan voor Sinterklaas. πŸ™‚

  20. Greco said

    Zo rumoerig als het was bij Idiot Wind, zo stil werd het bij The Tallest Man, dat dan weer wel. Blaudzun, ik heb ‘m gemist hier in de Kelder in Amersfoort vorige week, dus misschien is Tivoli wel een optie ja! Ik hoop dat het gaat lukken met kaartjes voor ITGWO, dat ging nog al snel de laatste keer toch?

  21. creatiefmetquirk said

    @ Gerco die plotseling Grieks geworden is: ik heb Blaudzun op ITGWO gemist, dus wil hem ook nog even inhalen. Ik hoop ook dat het goed gaat met ITGWO-tickets! Vorig jaar was er nog een besloten voorverkoop, maar dit jaar zal er wel een run op zijn ben ik bang. Duim maar voor me. πŸ˜‰

  22. Greco said

    Tja, eerst Linke, dan Gerco en dan Greco, het lijkt wel een plotse identiteitscrisis. Duim ook maar voor mij, want ik ga ook voor de tickets! Maar nu Quirk, eerst maar ‘ns slapen! Dag!

  23. creatiefmetquirk said

    Ach, iedereen hier heeft recht op een paar alter ego’s. πŸ˜€ Wederzijds duimen it is! Slaap lekker!

Geef een reactie

