Begint het jaar goed!

januari 19, 2011

17 Reacties to “Begint het jaar goed!”

  1. Susy said

    lubbiedubbielubbiedubbieeeeeeeee!

    (happy for you, girl…!)

  2. Novy said

    Ik heb ineens het idee dat je iets probeert te vertellen hiero.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Nicoleke: ja lekker wijf hè, die Kylie?
    @ Susy: πŸ™‚ thanx babe.
    @ Novy: vertellen? Ja. Ik ben enΓ³rm fan van Kylie. πŸ™‚

  4. Novy said

    Ja, sorry, er was even sprake van een kleine vertraging in mijn immer hoge snelheid van begrip (HSB).

  5. sanneke said

    Two hearts are beating together! ❀

  6. Nicoleke said

    Nee. Niet Kylie. JIJ!
    JIJ Quirk!

    Joepie, Kuu is verliehiefd!

  7. Door said

    Ik geloof dat ik nu de Kuu tweets begin te snappen:-)

    Happy you! Lucky you!

  8. rinke said

    Goed, trekken we even de agenda’s? Half februari de verjaardag van je schoonvader, drie dagen daarna de verjaardag van je neefje. Met een beetje mazzel is de hele familie er. Zijn we daar ook meteen doorheen.

  9. creatiefmetquirk said

    @ Novy: geeft niet hoor schat, overkomt iedereen wel eens.
    @ Sanneke: Ja! πŸ™‚
    @ Nicoleke: dus ik ben een lekker wijf? Cool. Thanx. πŸ™‚ Jahaa! πŸ™‚
    @ Door: πŸ™‚ Helemaal! πŸ™‚
    @ Rinke: Hahahahaha! Haha! Ha! Ha! Eh.. *boekt nog maar snel een reisje in februari*

  10. Brit said

    Wat, wat, wat??? Of beter wie, wie, wie??? Maar vooral: waarom wist ik dit nog niet??? Wel erg leuk btw πŸ™‚

  11. Zepha said

    what’s going on en waarom ben ik niet op de hoogte? πŸ™‚

  12. Susy said

    Hahaha, komt zus onwetend achter de feiten aanlopen!
    Jezus, Quirk. VertΓ©l toch es wat aan je familie!

  13. Brit said

    Ja, Suzy, dat vind ik nou ook!!! Schandalig…

  14. Nienke Bee said

    Hahaaha die reactie van Rinke. Nou, je kent een deel van je schoonfamilie al, je weet dat ze aardig zijn et cetera, dat scheelt πŸ˜›

  15. creatiefmetquirk said

    @ Brit: tja, ik zei met kerst al dat het tijd werd voor een zussendate, maar jij maar niet luisteren hè. ;p
    @ Zepha: ik ga je even mailen! πŸ™‚
    @ Susy: hahaha, kom je weer reltrappen? Tsk.
    @ Nienke: Ja die schoonfamilie was ook eigenlijk wat de doorslag gaf. πŸ˜‰

  16. maarten said

    De reacties zijn bijna nog leuker dan het nieuws πŸ™‚

Geef een reactie

