Trein = fijn

januari 29, 2011

Onder de mistige winterzon trekt het landschap langzaam aan me voorbij. Vol kleine heuvels en oude Duitse dorpjes. Buiten lijkt het warm en koud tegelijk. Op weg naar die altijd in beweging zijnde stad lijkt het alsof de tijd heeft stilgestaan.

Ik kijk naar hoe het witte licht speelt met de takken. Op een oud schuurtje staat een boer zijn dak te vegen. De wereld is zo wonderlijk, bezien vanuit een trein.

Ik geniet van al het moois en denk aan mijn Lief. En weet dat hij precies hetzelfde zou zien als ik. En met een brede glimlach rijd ik verder.

13 Reacties to “Trein = fijn”

  1. sanneke said

    <3, lieve Quirk. Ben gelukkig voor jullie. Geniet van je tripje naar Berlijn, die 9 dagen zullen vast fijn zijn en soms te lang duren, maar als je weet dat hij zou zien wat jij ziet, voelt ie vast dichtbij.

  2. creatiefmetquirk said

    Dat doet ie! Mijn moeder zei het ook al mooi: ‘meestal ga je een dag of vijf, en dan is het altijd te kort. Nu ga je eindelijk negen dagen en is het eigenlijk te lang.’
    Maar genoten wordt er hoor. πŸ™‚ ❀

  3. Anita said

    hihi, jij ben Γ©cht verliefd.
    krijg gewoon vlinders in mijn buik, als ik je stukje maar lees πŸ˜‰
    Veel plezier in Berlijn. ’t Wordt vast heel leuk! En gelukkig kun je gewoon contact houden met je Lief (en met ons;)) Lang leve de technologie!!!

  4. creatiefmetquirk said

    Ja! Geniet maar mee van mijn vlinders, ik heb er genoeg. πŸ™‚
    Technologie is erg fijn inderdaad, anders zouden die 9 dagen toch wel heel lang worden!

  5. Britje said

    Hee Quirkie!! Geniet van Berlin en je vlinders! Veel plezier daar en denk maar: absence makes the heart grow fonder πŸ˜‰

  6. creatiefmetquirk said

    @Britje: NΓ³g fonder? πŸ™‚ Thanx, ik geniet met volle teugen!
    @Marianne: thanx! πŸ™‚

  7. haar lief said

    Jeetje, wat zou ik graag met je meekijken, en zien wat jij ziet!
    *smelt*
    Mis je!

  8. creatiefmetquirk said

    @haar lief: ‘haar lief’ πŸ™‚ Quirk = gelukkig! Mis jou ook schat! Kus!

  9. Manon said

    Ow. Hoe lief is dat, een lief die zo lief reageert!?

  10. creatiefmetquirk said

    @Manon: dat bedoel ik nou! Lief toch, zo’n lief. πŸ™‚

  11. Door said

    Haha, wat ben je heerlijk verliefd! En je lief ook!
    Geniet van je trip, volgende keer samen?

  12. creatiefmetquirk said

    @Door: ja heerlijk! πŸ˜€ Ik hoop het wel ja!

Geef een reactie

