Berlin 2011

februari 3, 2011

Of: hoe Quirk in haar mistige stad een poging deed een festival te bezoeken, vrienden ontmoette en de oorlogsjournalist in Friedrichshain uit wilde hangen.

20 Reacties to “Berlin 2011”

  1. sanneke said

    Geweldige fotoserie! En wakker worden met een knipoog van Rudy, daar doe je het toch voor. πŸ˜‰

  2. Door said

    Je doet het goed als oorlogsjournalist!

  3. Novy said

    Hoi Quirk (en hoi Rudi)
    Ja, fotojournalist, dat is wel jouw beroep vind ik. Maar dat zei ik al eens. πŸ™‚

  4. creatiefmetquirk said

    @ Sanneke: Dank je! Doe jij het daarvoor ja? Kies ik toch ergens anders voor. πŸ˜‰
    @ Door: Thanx! En dat terwijl ik alle actie juist gemist heb. πŸ˜‰
    @ Novy: Ja dat zei je inderdaad. πŸ™‚ Maar ik ben wel een mislukte hoor, steeds op de verkeerde plek op het verkeerde moment.

  5. Inge said

    coole foto’s! En ik ga je NU mailen. πŸ™‚

  6. Susy said

    Ach wie schΓΆn!
    En zelfs Snorremans op de foto!

    Nice!

  7. geluidsman said

    Voor de ramptoeristen onder jullie hier nog wat meer smeuige plaatjes: http://www.flickr.com/photos/allert/

  8. rinke said

    Nah, als ik eerlijk ben heb ik nΓ³g liever andere knipogen om mee wakker te worden, maar van die van de man achter de lege bierpul word ik wel vrolijk.

  9. sanneke said

    Ehm, ik zie dat ik net in een identiteitscrisis was. Ik was het maar.

  10. creatiefmetquirk said

    @ Inge: ok, ik ga het NU lezen. πŸ˜‰
    @ Susy: ja ik heb er wel een vrij donkere foto van gemaakt, leek me voor iedereen het beste. πŸ˜‰
    @ geluidsman: jajaja, wrijf het er nog even in dat jij wΓ©l overal op het juiste moment was..
    @ de gespleten persoonlijkheid die zich Rinke danwel Sanneke noemt: misschien moet je eens met je zwager gaan praten. Die schijnt goed te zijn met mensen met psychische problemen. πŸ˜‰ En ja, de foto is weliswaar donker, maar de man achter de lege bierpul knipoogt ook niet. Dus het gaat echt niet helemaal goed met je geloof ik. ;p

  11. pepperfly said

    Dat ziet er weer heerlijk uit!

  12. sanneke said

    Boehoehoe! En ik nog wel denken dat het echt heel erg goed met mij gaat. Zo van LALALALA heel goed. Maar niet dus. Of juist daardoor. Dat kan ook. Vertroebeld beeld. Ik LALALALA weer vrolijk verder hoor, knipoog of niet!

  13. creatiefmetquirk said

    @pepperfly: dat ziet er niet alleen zo uit, dat is het ook! πŸ™‚
    @Sanneke: ja doe dat maar, gij lala-ert. πŸ™‚

  14. creatiefmetquirk said

    @pepperfly: hahaha, sorryyyyyyyy. πŸ˜€

  15. Geluidsman said

    Ik begin net, maar hier de eerste post in mijn “Berlin tips” blogje. Is wel engels.

    http://bigtimeconcepts.nl/Berlin-Tips/Berlin-Tips.html

    Mogelijk later migratie naar een ander blogsysteem maar dat hoor je dan wel.

  16. Marianne said

    maak je nu niks meer mee tegenwoordig, of heb je geen tijd meer voor ons, volgers…:-(…?

  17. Marianne said

    JOEHOE, QUIRKIE…WAAR BEN JE…?? 😦

  18. Martyn said

    Ja Quirk, waar ben je?

    Het staat je natuurlijk vrij om enige tijd geen gebruik te maken van jouw virtuele identiteit, mits er maar tijdig een voorbeschouwing gepost wordt over into the great wide open 2011. Daar mag geen onduidelijkheid over bestaan.

  19. quirk said

    Haha Martyn, bij deze. Your wish is my command. πŸ˜‰

Geef een reactie

