In de wolken

juli 4, 2011

Als ik mocht kiezen zou ik een wolk zijn.
De hele dag lekker een beetje zweven, badend in het zonlicht.
Mensen verblijden met een beetje koelte op hete zomerdagen.
Kwetterende vogels de hele dag rond mijn hoofd.
Af en toe eens lekker zeiken.
Als ik boos ben de mensen eens écht op hun donder kunnen geven.
En de hele wereld rond kunnen gaan zonder moe te worden.
Echt, een wolk zijn is hemels!

5 Reacties to “In de wolken”

  1. Marianne said

    mooooooiii!

  2. sanneke said

    Een rozerood wolkje bij een prachtige zonsondergang, dat ben je.

  3. Nicoleke said

    Ja. Willikook. Wolk zijn.

  4. creatiefmetquirk said

    @Marianne: daaaank je! 🙂
    @Sanneke: ik bloos nu wel rozerood in ieder geval. 🙂
    @Nicoleke: kom. Gaan we lekker samen wolken.

  5. Maz said

    Hee, ben je er weer even! En nog wel met zo’n mooie tekst. Laat je je inspireren door al die concerten?

Geef een reactie

