En de winnaar is…

november 16, 2011

Of nou ja, zíjn natuurlijk! Er waren immers twee consoles te winnen. En dat is via een eerlijke lootjestrekking gegaan zoals u ziet. Dat past tenslotte wel bij Sinterklaas.

Ik zou hier een leuk stukje van kunnen maken nog, maar ik heb het een beetje druk. Dus dit wordt een korte maar krachtige uitreiking. Laten we weer beginnen met de Playstation.

Ja ho, ik ga het nog wel een béétje spannend maken natuurlijk! Dus eerst ook een briefje trekken voor de Xbox. Geen zorgen, ik hou ze goed uit elkaar.

*enter tromgeroffel*

Tadaa!

Gefeliciteerd Maz! Jij komt de winter wel door met die stapel Playstation spelletjes op je enige echte eigen retro enigszins verkleurde maar heus nog steeds hele leuke Playstation! Woohoo!

En *enter nog een keer tromgeroffel*

….

….

Gefeliciteerd Susy! Jij … eh … moet Olivia nog een jaar laten wachten tot ze het eerste spel mag spelen. Haha! Maar ach, die leeftijdskeuring is intussen al lang geleden, onder de huidige normen mag ze hem misschien wel al spelen. Ik zou zeggen: probeer hem zelf even uit en bepaal dan of ze er klaar voor is. Of koop er op marktplaats wat spellen voor lagere leeftijden bij. Of eh, zo. Maar hee: woohoo!

Gefeliciteerd!!

Winnaars in Groningen en in Limburg.. Had dat nou niet wat dichterbij gekund?!

4 Reacties to “En de winnaar is…”

  1. creatiefmetquirk said

    Hahahaha, jij bent er snel bij! Gefeliciteerd!

  2. Mimi said

    Wel potjandikkeme. Mis ik hier zomaar een heuse loting!
    Grappige is dat we vorige week een vriend op bezoek hadden die ook een Xbox en ps1 voor ons had 🙂 Zijn we begonnen met de grote-computerspellen-najaarsschoonmaak ofzo??

  3. Novy said

    Ik las eerst de laatste regels. 😦

Geef een reactie

