Battle of the sexes

februari 11, 2009

Mission ImplausibleEen ziek-dagje hoeft niet altijd totale tijdsverspilling te zijn. Maar naast nuttige dingen zoals de was en mijn belastingaangifte heb ik vandaag ook lekker een beetje niks gedaan. Oftewel om twee uur ’s middags tv gekeken. Eén van mijn favorieten van Discovery Channel werd uitgezonden: M:I!

In dit vermakelijke programma neemt Tania Zaetta het op tegen Jason Plato. Elke aflevering moeten ze leuke stunts doen en bepalen wie het zwakke geslacht is. En ze maken het behoorlijk spannend!

Overigens verdacht ik Plato ervan the Stig te zijn, ook al was ie presentator van Fifth Gear. Maar ik had het kunnen weten: hij is te camerageil om anoniem in een programma te verschijnen.

Over Top Gear gesproken, ik kwam deze leuke parodie tegen. Vooral de manier van filmen bij de vergelijkingstest is echt goed gedaan!

Plaats een reactie